Te mai aștept la o cană cu vin

sursă foto – internet

Ce mai faci, dragostea mea, îți e bine?
Nu te aud,
cred că m-am rătăcit prin gânduri
în noaptea asta cu gust amețitor de vin fiert
și mere coapte
în care se zbat în mine
toate cuvintele de dragoste
pe care nu ți le-am spus,
nici nu mai știu dacă pe tine te-am întrebat
sau doar am vrut să mă aud
cum îmi răspund singură
vezi tu, mi-e bine,
mi-e bine pentru că e iarnă,
pentru că tu îmi zâmbești mereu
în amintiri
și mă îmbraci în cel mai frumos șal roșu
pe care ar fi invidios orice apus
din colțurile acelea de lume
pe care visez uneori
că le străbatem mână în mână,
sau poate pentru că încă nu știu
dacă e prea târziu sau prea devreme,
și ninge sălbatic în noapte,
mie mi-e dor de tine
dar numai ecoul se întoarce în răspuns
peste tăcerile care îmi dansează sub gene.
Ce mai faci tu, dragostea mea, îți e bine?
(din volumul Scrisoare pe o floare de salcâm – editura SIONO 2021)

14 gânduri despre „Te mai aștept la o cană cu vin

Lasă un comentariu